Ahsen Okyar Söylenmek yerine söylemek lazım…

26Haz/26Kapalı

Kandıralılar ‘yaza merhaba’ dedi,

$RJHHNJX

25 Haziran 2026 Perşembe / Kandıralılar Derneği tarafından Bağırganlı Liman Mevkii’ndeki Miyar Güverte Restoran’da düzenlenen “Yaza Merhaba” programında dernek üyeleri ve aileleri bir araya geldi.

Başkan Baturhan Üretürk’ün birlik ve dayanışma mesajı verdiği gecede, önceki dönem başkanı Salim Yaşar ile 32 yıldır Denetleme Kurulu Başkanlığı görevini sürdüren Ahsen Okyar’a plaket takdim edildi.

Üretürk: Güzel bir dayanışma ortamı oluşturduk

Programda konuşan Kandıralılar Derneği Başkanı Baturhan Üretürk, göreve geldikleri süreçten ve yeni dönem hedeflerinden söz etti.

“21 Nisan’da genel kurulumuzu gerçekleştirdik ve 17. döneme merhaba dedik. Araya Kurban Bayramı süreci girdi. O dönemde hazırlıklarımızı sürdürdük. Sonrasında Sayın Valimizi ziyaret ettik. Bu süreçlerin ardından da yaz mevsimini karşılamak adına bir dayanışma yemeği düzenlemek istedik. Yönetim kurulumuz, onur kurulumuz ve denetleme kurulumuzla birlikte şehrin gürültüsünden uzaklaşarak Kandıra’mızın çok bilinmeyen ancak çok güzel köşelerinden biri olan Bağırganlı’da yaza merhaba dedik.

11 kurucu üyemizden rahmetli olan; Kuyumcu Mustafa Ersoy (6 Nisan 2009), Sanayici Salih Zeki Uztürk (17 Ağustos 2021), Avukat Ünal Akay, E. Yarbay ve  1. Başkanımız Sadettin Dündar (24 Aralık 2024), 4. Başkanımız Sanayici Günay Gülcü (17 Şubat 2022) ve 6. Başkanımız Sigortacı Erdal Baykara’ya (14 Eylül 2022) Allah rahmet eylesin.

Toplantıya Katılanlara keyifli vakitler diliyorum. Önümüzdeki dönemde de çok güzel çalışmalarımız olacak.”

Salim Yaşar’a teşekkür plaketi

Gecede Kandıralılar Derneği’nin önceki dönem başkanlarından Salim Yaşar da unutulmadı. Derneğe sunduğu hizmetler ve katkılar dolayısıyla Yaşar’a teşekkür plaketi takdim edildi.

Plaket; Bağırganlılar Dernek Başkanı Cem Özcan, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sivil Toplum Şube Müdürü Yakup Kocabıyık ve Kandıralılar Derneği Başkanı Baturhan Üretürk tarafından verildi.

32 yıllık emeğe anlamlı vefa

Programın en duygusal anlarından biri, derneğin kurucu üyelerinden ve 32 yıldır Denetleme Kurulu Başkanlığı görevini sürdüren Ahsen Okyar için düzenlenen plaket töreni oldu.

8. Başkan İşadamı Recep Yıldız (2008-2010), 10. Başkan Elektrik Elektronik Mühendisi Harun Reşit Kocagöz (2012-2014), 11. Başkan İşadamı Erdoğan Görgün (2014-2016), 12. Başkan Sakarya Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mehmet Bayrak (2016-2018), 13. Başkan Av. Abdurrahman Kaymak (2018-2020), 16. Başkan Sıhhi Tesisat Teknolojileri Danışmanı Salim Yaşar (2024-2026) 17. Başkan İnşaat Mühendisi Baturhan Üretürk (2026-.) Ahsen Okyar’a uzun yıllara dayanan hizmetleri nedeniyle teşekkür plaketi takdim etti.

Birlik ve beraberlik mesajı verildi

Yoğun katılımla gerçekleşen “Yaza Merhaba” programı, katılımcıların sohbetleri ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

$RI8DPSB

Harun Reşit Kocagöz, Erdoğan Görgün, Salim Yaşar, Baturhan Üretürk, Ahsen Okyar, Av. Abdurrahman Kaymak, Yakup Kocabıyık, Cem Özcan Bağırganlı da..

$RUN1CXN

Salim Yaşar’ın Plaketi; Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Sivil Toplum Şube Müdürü Yakup Kocabıyık, Bağırganlılar Dernek Başkanı Cem Özcan ve Kocaeli Kandıralılar Derneği Başkanı Baturhan Üretürk tarafından verildi.

$RHW49H5

Kandıralı hanımlar Bağırganlı Miyar Güverte Restoran’da

$REAVGY5

Av. Abdurrahman Kaymak, Erdoğan Görgün, Harun Reşit Kocagöz, Prof. Dr. Mehmet Bayrak, Ahsen Okyar, Salim Yaşar, Recep Yıldız, mevcut Başkan Baturhan Üretürk, 

$RJHHNJX

Kocaeli Kandıralılar Derneği yöneticileri Bağırganlı Miyar Güverte Restoran’da

Bu yazıyı beğendiniz mi?

RSS Kaynağımıza abone olun!

Yorumlar (0) Geri izlemeler (0)

Üzgünüz, yorum formu şu anda kapalı.

Geri izleme yok.