Ahsen Okyar Söylenmek yerine söylemek lazım… Şikayet edeceğine sen de alternatifini oluştur.

21Eyl/220

Yunanistan Turu (21 – 25 Eylül 2022) bu gece başlıyor…

48060012

Batı Trakya – Yunanistan Gezisi Yunanistan / 10 – 15 Eylül 1997

Akça Koca Kültür Vizyon Turizm ile gerçekleşecek Yunanistan Turu (21 – 25 Eylül 2022) bu akşam başlıyor…

1.Gün: İZMİT – İSTANBUL

21 Eylül 2022 Çarşamba İzmit’ten belirlenen kalkış noktasından saat 22:00 da hareket ile İstanbul – Edirne güzergahından turumuza başlıyoruz.

2.Gün: DEDEAĞAÇ – SELANİK

22 Eylül 2022 Perşembe Keyifli bir gece yolculuğunun ardından sabah saatlerinde Dedeağaç’ta sabah kahvaltımızı gerçekleştiriyoruz. Kahvaltı sonrasın da Selanik yolculuğumuza devam edeceğiz, Selanik şehir turunda Kordon, Beyaz Kule, Döner Kule, Fuar Meydanı, Osmanlı ve Bizans Eserleri, Yunanistan’ın En Büyük Katedrali olan Aya Dimitros Kilisesi, Büyük İskender, Hamza Bey Cami, E.Venezelos - P.Konstantin Heykelleri, Vardar, Makedonia, Aristoteles, Elefterios’u görüyoruz . Ardından Türkiye Cumhuriyeti kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün evini ziyaret ediyoruz. Turumuz sonrasında otelimize transfer. Dinlenmenin ardında akşam yemeği için yola çıkıyoruz. Leziz yemekler ve Yunan Müziği eşliğinde alacağımız yemeğimizin ardından otelimize transfer. Geceleme Selanik otelimizde.

3.Gün: SELANİK - PTOLEMAIDAS (KAYALAR) FLORİNA - KOZANİ(KOZANA) –ANTIGONAS (KÖSELER) –KOMMINA(UÇANA)- VEGORİTİDA – PELARGOS (MURALAR) – PİRGİ(KATRANİÇA) – SELANİK

3 Eylül 2022 Cuma Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından Türk köylerini ziyaret ediyoruz. Vegoritida (Noyrat Ostrova) gölü yakınlarında alacağımız öğlen yemeğimizin ardında Selanik’e dönüş akşam yemeğimiz Selanik otelimizde

4.Gün: SELANİK – KAVALA

24 Eylül 2022 Cumartesi Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından, Kavala’ya yola çıkıyoruz. Kavala'ya varışımızın ardından Liman bölgesinde inerek, şehir turumuza başlıyoruz. Su Kemerleri, Kavalalı Mehmet Ali Paşa İmarethanesi ve Konağı göreceğimiz yerlerdendir. Gezimi sonrasında serbest zaman. Akşam yemeğimiz yerel restaurantımızda alıyoruz ve sonrasında otelimize transfer. Geceleme Kavala otelimizde.

5.Gün: KAVALA – İSTANBUL – İZMİT

25 Eylül Pazar Sabah otelde alınacak kahvaltının ardından, Kavala’ya yola çıkıyoruz. Kavala'ya varışımızın ardından Liman bölgesinde inerek, şehir turumuza başlıyoruz. Su Kemerleri, Kavalalı Mehmet Ali Paşa İmarethanesi ve Konağı göreceğimiz yerlerden bazılarıdır.

Turumuzun sonrasında İstanbul’a hareket ve İzmit’te turumuzun sonu.

Bu yazıyı beğendiniz mi?

RSS Kaynağımıza abone olun!

Yorumlar (0) Geri izlemeler (0)